Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Jakiekolwiek reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu rozpatrywane będą wyłącznie po przedstawieniu Sprzedawcy - EMKO SC protokołu szkody sporządzonego wg zasad przewoźnika dostarczającego przesyłkę, podpisanego przez odbiorcę przesyłki i kuriera/kierowcę.

Reklamacje dotyczące wad produktu lub niedbałego wykonania należy zgłaszać do EMKO SC jako właściciela sklepu 
za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres: sklep@nasadki.com.pl  lub telefonicznie pod nr: 914040753 .

Zgłaszając reklamację należy podać co najmniej:

  • imię i nazwisko zamawiającego / nazwę firmy,
  • nr zamówienia,
  • nr faktury VAT / nr paragonu
  • opis reklamowanej wady lub usterki.

Reklamacje są rozpatrywane na bieżąco w terminie do 21 dni od zgłoszenia.

Odpowiedzi na reklamacje będą przesyłane pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną, zgodnie z danymi teleadresowymi podanymi przez składającego reklamację w zgłoszeniu reklamacyjnym.

ZWROTY

Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, o ile :

  • nie naruszył oryginalnego opakowania otrzymanego towaru,
  • towar nie nosi żadnego śladu użycia,
  • towar jest komplety.

W przypadku niespełniania któregoś z powyższych warunków i/lub po terminie 10 dni od otrzymania towaru nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba że Klient skorzysta z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

Zwracany towar należy odesłać staraniem i na koszt Klienta/Konsumenta wraz z oryginalną fakturą / paragonem oraz oświadczeniem o skorzystaniu z prawa zwrotu.

Zwroty prosimy kierować na adres:  EMKO SC ul. Kokosowa 26, 72-006 Mierzyn – z dopiskiem „Zwrot – zamówienie nr:...” podając właściwy nr zamówienia zakupu.

EMKO SC nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

EMKO SC dokona zwrotu kwoty równej cenie sprzedaży zwróconego towaru. Środki pieniężne zostaną przelane na konto bankowe wskazane przez Klienta w czasie 30 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zwróconych towarów.

Koszt odesłania zwróconych towarów nie podlega zwrotowi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl